Klachten
Klachtenregeling
Bij Basecare streven we ernaar om hoogwaardige zorg- en dienstverlening te bieden. Mocht je echter niet tevreden zijn over onze diensten, dan horen wij dat graag. Wij nemen klachten en signalen uitermate serieus en zullen dit ten alle tijden bespreekbaar maken. Als je een klacht hebt, zijn er verschillende mogelijkheden om deze bespreekbaar te maken en/of in te dienen. Hieronder vind je onze klachtenregeling, waarin beschreven staat hoe je een klacht kunt indienen en hoe wij hiermee omgaan.
Indienen van een klacht
Je kunt een klacht indienen door contact met ons op te nemen via klachten@basecare.nl. Beschrijf in je klacht duidelijk waar je ontevreden over bent en wat je van ons verwacht om de klacht op te lossen.
Afhandeling van de klacht
Na ontvangst van je klacht zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en streven naar een passende oplossing. We zullen contact met je opnemen om de klacht te bespreken en samen tot een passende oplossing te komen.
​
Externe instantie
Heeft u behoefte aan ondersteuning bij het indienen van uw klacht of komt u er met ons niet uit dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionarissen van Quasir Groep voor verdere ondersteuning en bemiddeling. Dit kan per e-mail via ambtelijksecretaris@quasir.nl, telefoon 06 8236 6772 of per post naar Quasir Groep, t.a.v. de ambtelijk secretaris, Postbus 1021, 7940 KA in Meppel.
​
We streven ernaar om elke klacht serieus te nemen en constructief op te lossen. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze dienstverlening te verbeteren.